Efektyvus bendravimas ir bendradarbiavimas
Seminaro aktualumas: bendravimas ir bendradarbiavimas – efektyvios veiklos bet kokioje įstaigoje pamatas. Seminaras skirtas bendravimo ir bendradarbiavimo žinioms ir įgūdžiams lavinti.
Seminaro tikslas ir uždaviniai:
- suteikti seminaro dalyviams teorinių žinių, lavinti jų praktinius bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
- atskleisti efektyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo principus;
- tobulinti dalykinio bendravimo situacijų analizės, psichologinio poveikio gebėjimus;
- lavinti gebėjimą lanksčiai pasirinkti tinkamiausią elgesio stilių skirtingo tipo bendravimo situacijose, stiprinti pasitikėjimą savimi ir save įtvirtinančio elgesio galimybes;
- tobulinti bendradarbiavimo nuostatas ir bendradarbiavimo skirtingose darbo situacijose gebėjimus, kuriant bendradarbiavimui palankų klimatą įstaigoje.
Trukmė: 6 akademinės valandos.
Seminaro turinys:
9.00 – 9.30 |
– |
seminaro dalyvių registracija. |
9.30 – 11.00 |
– |
tema „Tarpusavio suvokimas ir bendravimo etapai. Kokiems dėsningumams paklūsta socialinis suvokimas? Kokia yra efektyvaus dalykinio pokalbio struktūra? Kaip išvengti tarpusavio suvokimo ir nekonstruktyvaus pokalbio klaidų?“. |
11.00 – 11.15 |
– |
kavos pertraukėlė. |
11.15 – 12.00 |
– |
tema „Komunikacijos barjerai ir psichologinio poveikio priemonės. Kas trukdo efektyviai išklausyti ir suprasti kitą? Kokios yra efektyvios komunikacijos taisyklės skirtingo tipo situacijose? Kokiomis priemonėmis galime stiprinti pokalbio veiksmingumą ir psichologinį poveikį pašnekovui?“. |
12.00 – 12.45 |
– |
pietų pertrauka. |
12.45 – 15.15 |
– |
tema „Bendravimo stilius ir pasitikėjimas savimi. Kokie yra agresyvaus, nuolankaus ir pasitikinčio elgesio stiliaus privalumai ir trūkumai? Kokios yra pasitikėjimo ir savigarbos prielaidos? Kaip galima stiprinti pasitikėjimą savimi?“. |
14.20 – 15.05 |
– |
tema „Psichologinės ir organizacinės bendradarbiavimo prielaidos ir pavojai. Kada ir kur tinka bendradarbiavimas? Kokios yra bendradarbiavimo psichologinės ir organizacinės prielaidos? Kaip galima stiprinti bendradarbiavimo nuostatas ir kurti bendradarbiavimo klimatą įstaigoje?“. |
15.05 – 15.20 |
– |
seminaro dalyvių apklausa. Pažymėjimų įteikimas.
|
Numatomas rezultatas: seminaro dalyviai gebės efektyviai bendrauti ir bendradarbiauti konkrečiose darbinėse situacijose.
Darbo formos: paskaita, seminaras, diskusijos.
Mokomoji medžiaga ir techninės priemonės: dalomoji medžiaga (kiekvienam dalyviui); mokymo klasė; kompiuteris; multimedia projektorius; rašomoji lenta; spalvoti žymekliai.